Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Πολύχρωμο πορτοφόλι με φερμουάρ.

  Έφτασε και η τελευταία αποστολή του καλοκαιρινού μαραθωνίου της in my closet και κάπως στεναχωριέμαι ὀχι γιατί τελείωσε το καλοκαίρι αλλά γιατί τελειώνουν οι αποστολές.       Το μέηλ έλεγε για τα ουράνια τόξα που ανθίζουν το φθινόπωρο  και εγώ σκεφτόμουν την άνοιξη αλλά δεν βαριέσαι. Αυτό που μας ζήτησε το αγαπητό ντουλαπάκι είναι να δημιουργήσουμε κάτι ή και με τα 7 χρώματα του ουράνιου τόξου ή με ένα από αυτά.
   Τον τελευταίο καιρό έχω καταπιαστεί και φτιάχνω πορτοφόλια από ρετάλια υφάσματος οπότε έχει πάει το γάζωμα φερμουάρ σύννεφο. Οπότε κοιτώντας και το πιντερεστ είδα πολλές ιδέες για να ράψεις πορτοφόλια γαζώνοντας πολλά φερμουάρ μαζί οπότε λέω γιατί να μην το δοκιμάσω;; Το πολύ πολύ να μου σπάσουν τα νεύρα με τα τόσα φερμουάρ.


πολύχρωμο-πορτοφόλι

  Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι:

  • φερμουάρ σε διάφορα χρώματα (23εκ. ή σε όποια άλλη διάσταση έχετε)
  • ένα κομμάτι ύφασμα (στην φωτογραφία είναι γαλάζιο αλλά καθώς προχωρούσε το πρότζεκτ αντικαταστάθηκε με πρἀσινο )
  • ψαλίδι
  • ραπτομηχανή



υλικά


  Αυτό που έκανα ήταν να ξεκινήσω να γαζώνω τα φερμουάρ το ένα με το άλλο μεταξύ τους ώστε να σχηματιστεί μια ενιαία επιφάνεια.


γάζωμα-φερμουάρ


 Έπειτα τα σιδέρωσα από την ανάποδη και έβγαλα πατρόν για το κομμάτι υφάσματος σύμφωνα με την διάσταση του φερμουάρ προσθέτωντας και 2εκ. για περιθώριο ραφής. Γάζωσα την καλή πλευρά των φερμουάρ με την καλἠ πλευρά του υφάσματος δλδ εγώ έβλεπα τη ανάποδη πλευρά και άφησα ένα φερμουάρ ανοιχτό για να μπορέσω να γυρίσω το μέσα έξω. Και ἐτοιμο!


πολύχρωμο-πορτοφόλι


πορτοφόλι-με-φερμουάρ


Καλή επιτυχία!





2 σχόλια:

  1. Έχω δει και εγώ στο pinterest τις κατασκευές με φερμουάρ,αλλά μου φαίνονται δύσκολες!!Είναι υπέροχο το πορτοφόλι,μπράβο!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή