Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Γιρλάντα με φωτάκια σαν καινούργια.

   Αυτή την φορά είχα το πολύ φιλόδοξο σχέδιο να φτιάξω ένα πορτατίφ από ένα πλαστικό κασπώ που είχα αγοράσει πολύ γλυκούλι άσπρο με τελείωμα δαντέλας αλλά δυστυχώς δεν μου βγήκε. Μετά σκέφτηκα να κάνω κάτι με τα χάρτινα φαναράκια που είχα αγοράσει αλλά μπα ούτε και αυτό ευδοκίμησε. Οπότε εκεί που καθόμουν και σκεφτόμουν τι θα κάνω τι θα κάνω βλέπω μια γιρλάντα με φωτάκια που έχω κρεμασμένη στον τοίχο με κόκκινα καπελάκια, την έχω πολλά χρόνια και πλέον δεν μου αρέσει είναι πολύ μουντό αυτό το χρώμα. Σκέφτομαι ότι θα θέλα ναι πιο φωτεινή! Και κάπως έτσι επιτέλους μου ρθε η ιδέα για την 7η αποστολή του καλοκαιρινού μαραθωνίου δημιουργικότητας της in my closet   γιατί στο τσάκ ήμουν να ανεβάσω το τραγούδι της Βίσση Φως.


γιρλάντα-με-φωτάκια

   Το πριν.


γιρλάντα-πριν


Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι:
  • γιρλάντα με φωτάκια
  • βάζα πλαστικά( τα οποία είχα πάρει από ένα ανταλλακτικό μπαζάρ υλικών στο Κουμπί )
  • ένα καπέλο από την παλιά γιρλάντα για πατρόν
  • ψαλίδι 
  • κοπίδι
  • ανεξίτηλο μαρκαδόρο 
  • σουβλί για τις τρύπες( το οποἰο αντικαταστἀθηκε στην πορεἰα με το εργαλείο που κάνει τρύπες σε δέρμα ) 

υλικά





   Και μετά από κανά 2ωρο κόψε, άνοιξε τρύπες έτοιμη η καινούργια γιρλάντα.


γιρλάντα-μετά
  
  Οπότε βρήκε την καινούργια της θέση στο μπαλκόνι, αλλά θα δούμε αργότερα μπορεί να μπει στην είσοδο πάνω από τον καθρέφτη ή στο δωμάτιο!

γιρλάντα-το-βρἀδυ
  Καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

  1. Τέλειο και θα μου άρεσε και στο κρεβάτι γύρω γύρω στο κεφαλάρι!!! Καλό μήνα κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά δεν το πιστεύω που βρήκες τέτοιο τρόπο να ανακυκλώσεις τα βάζα (μου)!!!!!Χαχα ! Μπράβο σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστῶ πολύ Kiki Aposeki καλό μήνα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Αριάδνη βοήθησαν πολύ τα βάζα! Μου άρεσαν τὀσο πολύ τα κοιτούσα τα ξανακοιτούσα και τελικά έγιναν η καινούργια μου γιρλάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α! εχω τέτοιο και θελω να του κανω μια αλλαγη...μου εβαλες ιδεες τωρα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι εύχομαι να την κάνεις την αλλαγἠ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή